junelee.blogbus.com

2009年2月16日星期一

广州口语:六字口头禅

很高兴弄到一个电子版的光绪郁林州志,台湾影印的。

  但让人头疼的是刘的广州儿歌甲集,下的pdg却过期了。以后记得要转pdf才成。疼心疼心。

  下面这些摘自09年2月8日B3版的羊城晚报。

  

  人之初,口多多。笑骑骑,放毒蛇。

  声大大,无货卖。眼大大,易学坏。

  周身郁,扮忙碌。眼湿湿,扮忧郁。

  嘴藐藐,打得少。静鸡鸡,认低威。

  有早知,冇乞儿。担凳仔,霸头位。

  一张票,睇到笑。好好好,睇唔到。

  有得振,冇得瞓。搞搞振,冇帮衬。

  侧侧膊,唔多觉。搏大雾,唔使做。

  有姿势,冇实际。有交易,靠实力。

  七八九,饮到呕,手头紧,揾真银。

  淡淡定,有钱剩。失失慌,害街坊。

  有得赌,精神好。三缺一,惨过乞。

  赢粒糖,输间厂。赢把遮,输架车。

  头岳岳,四围度。烂哒哒,唔负责。

  冇晒计,发long礼。咖喱啡,扮阿姐。

  频频扑,揾命搏。姿姿整,有环境。

  趁佢病,攞佢命。唔想衰,埋大堆。

  有异性,冇人性。有杀错,冇放过。

  听唔明,扮纯情。懒痴缠,搏可怜。

  有断估,冇痛苦。人工高,冇秘捞。

  唔够班,执二摊。跟老顶,有得醒。

  走得快,好世界。走得磨,冇鼻哥。

  大虾细,畀屎喂。揸fit人,有疤痕。

  

  有早知冇乞儿一句,与咖喱啡一词,在玉林话里面尚十分流行。

没有评论:

发表评论